My Blog List

Tuesday, March 16, 2010

Pengenalan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Selamat bertemu di Blog KEKAM ( KESATUAN KAKITANGAN AM MARDI) Serdang.Objektif blog ini adalah untuk memperjelaskan peranan sebenar dan aktiviti KEKAM Serdang.Peranan KEKAM sebagai rakan kongsi MARDI adalah untuk mempertingkatkan keterampilan kakitangan.Sesungguhnya kebajikan adalah sumber kecemerlangan kakitangan.Disamping itu blog ini juga akan menerangkan segala aktiviti untuk memantapkan KEKAM dan merapatkan silaturrahim dikalangan ahli.Semoga di ruangan blog ini kita akan dapat berkongsi maklumat dan pengalaman untuk kebaikan bersama.


Seperti yang kita maklum KEKAM Serdang telah berjaya mengadakan Sukaneka dan Hari Terbuka KEKAM Serdang pada 27 Feb. 2010 yang dirasmikan oleh YBHG .Datuk Dr.Abd.Shukor bin Abd.Rahman Ketua Pengarah MARDI.Program tersebut melibatkan hampir 150 orang ahli KEKAM dan anggota keluarga.Isteri Datuk KP sudi menyampaikan hadiah kepada anak-anak yang berjaya memenangi acara sukaneka.KEKAM Serdang mengucapkan penghargaan kepada Datuk KP dan isteri bagi memeriahkan majlis tersebut.


2 comments:

  1. I think borang Ahli Kekam seharusnya didownloadkan ke dalam blog ini...dan seluruh jawatankuasa sepatutnya mengetahui..akan keberadaan Blog ini

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas comment.saya akancuba upload borang KEKAM dalam blog ini.
    Reards

    ReplyDelete