My Blog List

Saturday, September 18, 2010

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA 2010

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA

Selamat hari raya dan maaf zahir batin.Selamat bertemu kembali dalam blog ini setelah lama  tidak update disebabkan keknkangan tugas dan menghadapi exam.nsyaallah selepas ini saya akan update maklumat terbaharu mengenai aktiviti KEKAM dan maklumat terkini mengenai teknologi terkini yang disampaikan di dalam public seminar di MARDI Serdang utk. dikongsi bersama.

1. Saya dikunjungi oleh 5 pelajar UPM 3 September  untuk kajian perkembangan Kesatuan Sekerja di  MARDI.
Senarai pelajar adalah seperti berikut :
a. Nor Aini Yaakob    b. Hamizah Nasirin  c. Norliaziela Mat saat  d. Anna  Amri   e.Nur ilayana saharudin

Tajuk Kajian : ISU-ISU BERKAITAN DENGAN MAJIKAN DAN PEKERJA.
Banyak maklumat yang dikongsi bersama dan saya sebagai Pengerusi KEKAM serdang menegaskan bahawa pergerakan KEKAM Serdang adalah menjurus kepada budaya ilmu dan muzakarah.Segala tindakan adalah action and result oriented dan bukannya confrontational oriented.


Diakhir pertemuan saya menyerahkan hard copy berkaitan  KEKAM yang diperlukan termasuk senarai ahli dan perlembagaan. Kesimpulannya saya menegaskan bahawa amat penting kesatuan berkerjasama sebagai rakan kongsi dengan majikan untuk kebaikan bersama.

No comments:

Post a Comment